כיצד ניתן להזמין את הציוד שלכם?
ציוד סטומה:
על מנת לקבל את הציוד שלנו, צרו קשר איתנו.
בכפוף לאישור אחות סטומה מקופת החולים, תגיע אחות סטומה של קולופלסט לביקור בית, לרוב בליווי אחות הסטומה שלך בקהילה, כדי להתאים לך את הציוד ולהדריך אותך בשימוש והחלפה. לאחר ההתאמה, אחות הסטומה תנפיק לך מרשם לבית המרקחת של קופת החולים, שיזמין עבורך את הציוד. תהליך זה עשוי לקחת מספר ימים.
צנתרים לצנתור עצמי:
על מנת לקבל את הצנתרים שלנו, יש לפנות לאורולוג או לרופא המטפל. אם הרופא יקבע כי הנך מתאים לשימוש בצנתרים לצנתור עצמי, הוא ינפיק עבורך מרשם להזמנת הציוד מבית המרקחת בקופת החולים. לאחר קבלת הציוד, יש ליצור קשר איתנו לתיאום ביקור בית בביתך או במרפאה, שבו תקבל הדרכה מקיפה לשימוש נכון בצנתרים.
מי מספק את שירותי ההדרכה והתמיכה של קולופלסט?
השירות בקולופלסט ניתן על ידי צוות שטח מקצועי ומנוסה של אחיות אי-שליטה, יועצי ואחיות סטומה ובנוסף ישנו מוקד תמיכה טלפוני הכולל אחיות מנוסות ויועצות.
איזה סוג של הדרכות מספקת קולופלסט?
קולופלסט מספקת שירות של הדרכות בביקורי בית ובנוסף מוענקת תמיכה דרך מוקד שירות טלפוני. ההדרכות והתאמות הציוד ניתנות בבית המטופל (בכפוף למצב הביטחוני), במרפאות ובחלק מבתי החולים. זאת במטרה לספק את התמיכה המלאה והמקצועית ביותר ולאפשר חיים איכותיים יותר.
מהם השירותים הדיגיטליים שמציעה חברת קולופלסט?
קולופלסט מציעה אתר אינטרנט עשיר במידע, סרטוני הדרכה, מדריכים דיגיטלים וקטלוג הניתנים להורדה. אנו שומרים על קשר שוטף עם המשתמשים בעזרת פרסום תוכן ברשתות החברתיות ועל ידי שליחת ניוזלטר חודשי עם מידע ועדכונים.
איזה סוג של מעקב מספקת קולופלסט לאחר תחילת השימוש?
אנו מבצעים שיחות מעקב באופן שוטף למשתמשים החדשים. לאחר מכן, כל זמן שהמשתמש זקוק לנו - המוקד זמין למתן מענה שאלות, ייעוץ ותמיכה.